Support til teamleder

Brænder du for dagligt at have kundekontakt og supportere Aalborg Stevedore Company’s teamleder med administrativt og operationelt arbejde? Så er det måske dig, vi søger!

Hos Aalborg Stevedore Company er vi et agilt team af specialiserede medarbejdere inden for lagerløsninger og stevedoring med fokus på professionel håndtering af skibsoperationer og levering af moderne og effektive lagerløsninger. Vi har en stor kontaktflade i Aalborg og opererer primært i dette område.

I rollen som support til teamlederen hos Aalborg Stevedore Company vil dit primære ansvarsområde være administrativt og operationelt arbejde i et pakhus med 3-5 medarbejdere og en stevedoreafdeling med 7-9 medarbejdere. Det er dig, der har kontakten til kunder og leverandører samt står for ordrehåndteringen på den mest effektive måde.

Jobbet

Som support til teamlederen skal du blandt andet kunne løfte følgende opgaver:

  • Kundekontakt
  • Ordrehåndtering inkl. dokumentation
  • Udarbejdelse af faktureringsgrundlag
  • Optimering af papirgange/processer
  • Truckkørsel – af- og pålæsning af biler
  • Opmærkning af gods
  • Forefaldende arbejde på pakhus
  • Stevedorearbejde – opsyn med lastning/losning af skibe

Derudover vil du også skulle støtte teamlederen i den daglige ledelse af pakhuset. Du vil indgå i vagtordning og referere til vores Operations Manager.

Personlige og faglige kvalifikationer

Du har erfaring med administrative opgaver og kan formulere dig i både skrift og tale på dansk og engelsk. Du har gaffeltruck-certifikat og kørekort B og er erfaren bruger af IT og Microsoft Office-pakken. Det vil også være en fordel men ikke et krav, hvis du har Arbejdsmiljøuddannelsen §9 – og ellers vil du få den nødvendige uddannelse hos os.

Vi lægger stor vægt på, at du som person er udadvendt, proaktiv, systematisk og vedholdende med en god ordenssans samt gode samarbejdsevner. Du er fleksibel omkring dine arbejdstider fx i forbindelse med arbejdet omkring skibsdriften, der kan være udenfor normal arbejdstid. Derudover er du god at planlægge og skabe relationer til både kunder, leverandører og medarbejdere i hele Port of Aalborg-koncernen, hvori Aalborg Stevedore Company er et datterselskab. Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til lean.

Interesseret?

For yderligere oplysninger eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte Operations Manager, Mads Trytek Olesen, på +45 99 30 34 02 / mto@asc-as.dk.

Ansøgningsfrist: 15. juni 2022

Ansøg her